sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Matrioska





Incerc sa imi gasesc inspiratia in tot ceea ce vad in jurul meu. Ador tot ceea ce este frumos, cochet, copilaresc, diafan, fiecare persoana in parte este speciala pentru mine.

Atelierul meu pot spune ca este lumea intreaga. Fiecare loc vizitat, fiecare apus de soare vazut, fiecare persoana in parte ma inspira intr-un anume fel.Cand auzi cuvantul Demoazele pentru prima data te gandesti automat la Paris si tot ce inseamna pasiune pentru etrenul frantuzesc. Demoazele este mai mult de atat, reprezinta pasiunea pentru frumos a mea si a celor dragi mie, amintiri frumoase despre locurile vizitate.





De fiecare data ma straduiesc sa suprind  in fiecare creatie cate un pic din amintirea care m-a determinat sa creez. Un zambet, o floare, o persoana, un loc vazut si multe altele isi pot lasa amprenta asupra Demoazelelor.

Astazi o sa va impartasesc dragostea mea pentru Rusia, o tara superba din punctul meu de vedere. Plina de mister, opulenta, culori spectaculoase, Rusia va ramane mereu in topul preferintelor mele.

Cel mai reprezentativ lucru care te duce cu gandul la Rusia este Matrioska. Pentru astazi am pregatit doua accesorii pe care vreau sa vi le prezint, in care apare si Matrioska.





Floarea colierului a fost realizata din material textil, organza si o matrioska din portelan pictata manual. Lantul folosit pentru colier este argintiu si are aspect nichelat.



Brosa este foarte potrivita pentru a scoate din anonimat o tinuta de toamna. Floarea a fost realizata din material textil, matrioska este din portelan pictata manual. Suportul de brosa este metalic.



Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 
demoazele.contact@yahoo.com!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu