duminică, 20 noiembrie 2011

Paula - ma petite demoiselle




Paula este prima dintre demoazelele pe care am decis sa vi le arat. Parul balai, ochii mari albastri, privirea angelica te cuceresc pe loc. La numai cei doi anisori ai ei, are o personalitate foarte puternica. Ii place sa asculte muzica, sa danseze si sta linistita doar in momentul in care se uita la desene animate.

Nu mai este de multa vreme un mister ca imi plac copiii foarte mult si mereu imi face placere sa ma aflu in preajma lor. Duminica...zi friguroasa de noiembrie. Daca soarele tinea cu noi, ar fii trebuit sa mergem in parc, dar din pacate, fiind cam frig afara am decis ca micuta demoazela sa probeze accesoriile propuse de mine chiar la ea in camera.

M-am bucurat cand am vazut ca i-au placut si consider ca nu numai noi oamenii mari ar trebui sa ne gandim la tinutele  de sarbatori, ci si micutii.

In continuare va lasa sa va delectati cu pozele micutei Paula, care intr-un timp foarte scurt, cat a durat sedinta foto, a trecut printr-o serie de stari. Initial, un pic somnorici, apoi treptat isi intra in mana si spre final, dupa atat shoothing se pune sa se uite la desene animate.


Sa aveti o zi frumoasa ca zambetul unui copil! A mea a fost asa in preajma Paulei!

Ma petite demoiselle, merci beaucoup!





















Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu