marți, 9 octombrie 2012

♥ Mes Demoiselles - Crina ♥


Cred ca cea mai mare satisfactie pe care o am pe langa faptul ca prin intremediul Demoazelelor dau aripi pasinii mele, este aceea ca ai posibilitatea de a cunoaste oameni deosebiti, care apreciaza frumosul in adevaratul sens al cuantuui. Crina este una dintre demoazelele mele cu care mi-a facut o deosebita placere sa colaborez. 

Asa cum am spus fiecare bijuterie sau accesoriu al Demoazelei are in spate o poveste, multa pasiune si placerea de a comunica si colabora cu persoane care apreciaza ceea ce fac.

O prezenta feminina foarte eleganta, care a avut o aparitie foarte chic la nunta finilor sai este Crina. Ochii albastri si parul in nuante aramii au fost completate perfect de o voaleta realizata special pentru ea.

O superba rochie in nuantele toamnei, pantofii galbeni, care dadeau un aer deosebit tinutei, completati de atitudinea si personalitatea Crinei au facut din acest look unul foarte elegant si feminin.

Draga mea, iti multumesc ca ai purtat cu atata eleganta voaleta de la mine ♥ 

Proaspetilor casatoriti le doresc casa de piatra si sa fie fericiti pana la adanci batarneti!











 Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu