joi, 16 mai 2013

Cum ajungi creator de bijuterii handmade? Visand!


In momentul in care am primit propunerea de a realiza un interviu cu cei de la Ele.ro am fost in culmea fericirii si nu am stat pe ganduri, acceptand cu mare drag sa raspund la intrebarile lor.

Mai jos gasiti interviul, care sper ca va fii pe plac.

Pe curand ,

Cu drag

Claudia Gidea

Intr-o lume in care suntem nevoiti sa facem totul pentru bani, exista si oameni care creeaza din pasiune. Este cazul Claudiei Gidea, o tanara din Timisoara, creatoare de bijuterii si accesorii, optimista si pasionata de frumos, cea care este in spatele Demoazele Art

Ce sau cine este Demoazele?

Ma pot identifica cu oricare dintre voi. Sunt o femeie care se bucura de viata, iubeste si este iubita, careia ii face placere sa zambeasca ori de cate ori are ocazia, careia nu ii este rusine sa isi exprime sentimentele.

Cand ai inceput sa creezi bijuterii si ce te-a determinat sa te indrepti spre acest domeniu?

Totul a inceput in octombrie 2011. Imi amintesc ca am mers la Praga impreuna cu sotul meu, de unde am achizitionat mai multe cristale din sticla presata, cehii fiind foarte cunoscuti in acest domeniu. Desi am prietene care aveau activitati de genul acesta in domeniul handmade, nu ma vedeam niciodata facand asta.
In momentul in care am ajuns acasa cu cristalele am zis ca trebuie sa fac ceva cu ele si incet, incet am inceput sa imi adun uneltele necesare, intr-o trusa care acum imi este de mare ajutor.

Restul articolului il gasiti aici - Ele.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu