luni, 2 septembrie 2013

♥ Mes Demoiselles - Paula ♥


Dragostea consta in dorinta de a da ceea ce este al tau altuia si de a simti fericirea acestuia ca si cum ar fi a ta. Dragostea este sentimentul cel mai maret, care face minuni, care faureste oameni noi, creeaza cele mai mari valori morale. O viata fara dragoste este asemenea unui an fara primavara.

Imi plac povestile de dragoste si trebuie sa recunosc ca de cand au aparut Demoazelele in viata mea am auzit cateva povesti foarte frumoase. Si abia astept sa ascult altele in curand.

Cand am vazut mailul Paulei m-am emotionat si m-am bucurat nespus stiind ca am participat intr-o oarecare masura la fericirea ei din ziua cea mare :

"Buna Claudia. 

Asa cum ti-am promis iti trimit cateva poze in care iti arat cat de perfecta mi-a facut ziua voaleta ta. 

Iti multumesc inca o data

Paula"

Paula este una dintre frumoasele mele mirese. O mireasa rafinata care ales sa poarte o voaleta marca Demoazele. 

Cand vine vorba de infatisarea unei mirese, orice detaliu conteaza (indiferent de cat de mic sau de insignifiant pare initial). Impreuna, rochia, pantofii si accesoriile vor ajuta la crearea tinutei si look-ului tau de mireasa, asa ca nimic nu poate fi lasat la voia intamplarii. 

De aceea, va trebui sa iti concentrezi toata atentia asupra alegerii accesoriilor, pentru a te asigura ca vei arata perfect in ziua cea mare. 

Va astept cu drag pe fiecare dintre voi sa realizam impreuna acele accesorii unice care fac diferenta de fiecare data!

Casa de piatra, dragi mei!

♥♥♥



Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu