marți, 1 octombrie 2013

♥ Interviu pentru Breslo.ro ♥


De curand am acordat un interviu pentru Breslo.ro

Mi-a facut mare placere sa raspund intrebarilor primite si va invit si pe voi sa cititi acest interviu.


Cine se află în spatele numelui “Demoazele Art”? Ne poți spune mai multe despre cine e creatoarea lucrurilor feminine și elegante ce pot fi găsite în magazin ?
Numele meu este Claudia Gidea, am 29 de ani și locuiesc în Timișoara. Sunt un om obișnuit, care în viața de zi cu zi lucrează în cadrul unei multinaționale. Până aici totul este cât se poate de normal…nu ?
Totul se schimbă în momentul în care pășesc în cadrul atelierului colorat și unde las imaginația să prindă aripi. Îmi place să iau fiecare lucru pe care îl realizez ca pe o provocare și de fiecare dată să scot ce e mai bun.
Mă pot identifica cu oricare dintre voi. Sunt o femeie care se bucură de viață, iubește și este iubită, căreia îi face plăcere să zâmbească ori de câte ori are ocazia, căreia nu îi este rușine să iși exprime sentimentele.
 Demoazele se adresează femeilor care știu ce vor, care iși urmează visele indiferent de urmări, iubesc lucrurile simple și sunt mereu aceleași indiferent de situație.
Vrei să fii elegantă? Misterioasă? Glamour? Demoazele are o bijuterie pentru fiecare stare, pentru a satisface orice stil; aici găsești o multitudine de idei pentru o apariție spectaculoasă. Accesoriile te provoacă să fii originală. Nu trebuie decât să alegi stilul pe care îl vrei. Deci, cine vei fi astăzi?

Pentru mai multe detalii click aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu