miercuri, 9 octombrie 2013

♥ Primii 2 ani alaturi de Demoazele ♥



Astazi este o zi speciala pentru mine :) Demoazele face doi ani ♥ Vai ce repede trece timpul...Nu pot sa cred ca deja am ajuns aici.

Daca dau timpul inapoi si analizez...va spun sincer ca nu credeam ca o sa avansez atat. Am inceput timid, fara sa ma gandesc vreodata in ce ma bag sau sa imi stabilesc un target.

In acesti doi ani am avut parte de multe lucruri minunate, am cunoscut oameni talentati, am invatat o sumedenie de lucruri, am participat la proiecte care mi-au placut tare mult, dar cel mai important lucru pe care l-am invatat in acesti doi ani este ca fara sustinerea voastra poate nu as fi ajuns aici.

Am invatat sa apreciez oamenii si munca lor altfel, am invatat sa apreciez frumosul intr-un mod mai sublim si am invatat ca daca iti doresti ceva anume poti reusi.

Ce-mi doresc acum pentru urmatorii ani alaturi de Demoazele? Imi sa doresc realizez cat mai multe bijuterii speciale pentru persoane unice asa cum sunteti fiecare dintre voi, dragele mele. Imi doresc sa dau viata unor proiecte care sa va incante privirea.

Fiecare bijuterie sau accesoriu realizat are in spate o poveste si pentru fiecare am depus aceeasi pasiune.

Imi doresc sa pot duce povestea Demoazelelor cat mai departe si prin intremediul bijuteriilor si accesoriilor realizate sa va trasnmit sentimentele si ideile mele.

♥♥♥

La multi ani Demoazele Art si speram sa creasca echipa cat mai mare si sa avem cat mai multe realizari!

♥♥♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu