miercuri, 29 ianuarie 2014

♥ Mes Demoiselles - Oana ♥



Povestile de dragoste sunt minunate si unice. In momentul in care Oana mi-a zis ca isi doreste sa ii realizez bijuteriile pentru cununia civila, trebuie sa va marturisesc ca am avut ceva emotii.

Aceste emotii au aparut datorita faptului ca Oana este una dintre dragele mele prietene si imi doream sa ii fac bijuterii care sa ii placa si care sa se plieze perfect personalitatii sale.

Ea a ales sa poarte perle, care sa se asorteze cu rochia de matase imaculata. Pentru bijuteriile Oanei am folosit perle Swarovski, dimensiune 6 mm, nuanta Light Green. Setul de bijuterii contine cercei candelabru si o bratara multisirag formata din 5 randuri de perle. Acest set de bijuterii este completat de un accesoriu de par foarte elegant realizat cu perle din acceasi gama si cristale sub forma de floare, nuanta White Opal.

Intr-o frumoasa zi de decembrie ea si Luci au ales sa spuna un DA foarte hotarat in fata ofiterului starii civile. In ciuda vremii infrigurate, cei doi au stralucit prin simpla lor prezenta, fiind un frumos cuplu de tineri indragostiti.

Acum asteptam cu nerabdare sa soseasca si ziua nuntii! 

O sa revenim si atunci cu poze si detalii de la fericitul eveniment!

♥ ♥ ♥

Dragii mei, n nou inceput este intotdeauna un motiv de sarbatoare! 

Fie ca acest nou inceput de drum in doi sa fie un motiv de a va impartasi dragostea in fiecare an, fiecare luna, fiecare zi, fiecare ora, fiecare clipa...impreuna! 

Casa de piatra si felicitari!

♥ ♥ ♥











Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu