miercuri, 29 octombrie 2014

♥ Godess - Roxi ♥

Astazi doresc sa va prezint un set de accesorii realizat pentru o persoana tare draga echipei noastre, Roxi. Ea este o prezenta incantatoare si o fire extrem de pozitiva. Acum cateva luni a devenit mamica unui frumos baietel, Robert, iar la botezul micutului am avut placerea sa o accesorizam.

Stiind cat de important este evenimentul acesta pentru Roxi, ne-am bucurat extrem de mult ca a ales sa poarte creatiile Demoazelei. Asa cum procedam cu fiecare dintre clientele noastre, am stabilit detaliile impreuna cu Roxi si apoi am trecut la treaba.

Iata rezultatul si abia astept sa va prezentam poze cu Roxi si frumoasa ei familie ♥

♥ Dragii mei, sa fiti mereu uniti si sa va bucurati de comoara de baietel pe care o aveti! 
Va dorim multa sanatate, fericire si multe, multe impliniri! ♥






Accesorii realizate pe comanda folosind elemente Swarovski, perle nuanta Smoked Topaz si Light Smoked Topaz.
Setul de bijuterii este format din accesoriu de par si cercei atarnatori.

 Accesoriul de par a fost realizat pe un suport de aproximativ 7 cm lungime, folosind cristale de 8, respectiv 10 mm. Accesoriul de par a fost realizat folosind modelaj din sarma.

Cerceii extrem de eleganti au fost realizati folosind cristale patrate de 12 mm.

* La comanda setul poate sa fie refacut atat pe nuantele din imaginile prezentate, cat si pe alte nuante disponibile *


Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu