luni, 24 noiembrie 2014

Demoazele ♥ Decorations


Este prima zi din saptamana si vreau sa o incep prezentandu-va ceva la care am lucrat peste weekend. Eu sunt tare incantata de rezultat.

Nu mai este pentru nimeni un secret ca sunt mare fana a stilului shabby chic, iar in ultima vreme am incercat sa imi realizez diverse obiecte decorative care sa personalizeze atmosfera.

Pentru astazi am ales sa va prezint o rama foto care mi-a devenit tare draga. In momentul in care am finalizat de lucrat la ea, mi-am dat seama ca este potrivita pentru ceea ce imi doream.

♥♥♥

In curand se apropie sarbatorile, iar o astfel de rama poate sa fie cadoul perfect pentru persoana draga.

Daca va surade ideea, nu ezitati sa ma contactati.

Impreuna vom realiza cadoul personalizat potrivit pentru fiecare  dintre voi!

♥♥♥




Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu