miercuri, 12 noiembrie 2014

♥ Ma petite demoiselle - Ana ♥


Postarea de astazi este una cu totul speciala si diferita fata de ceea ce va prezentam de obicei. Un co­pil poate ori­cand sa-l in­vete pe un adult trei lu­cruri: cum sa fie mul­tu­mit fara mo­tiv, cum sa nu stea lo­cu­lui nici­o­data si cum sa ceara cu in­sis­tenta ceea ce isi do­reste.

Ana este un copil foarte talentat si intr-unul dintre weekendurile trecute am avut placerea sa petrec cateva ore alaturi de ea in cadrul unui mic atelier de handmade organizat. Ne-am distrat de minune, am lasat creativitatea sa prinda aripi, iar culorile si voia buna au fost cheia succesului pentru noi.

Nu ai cum sa nu o indragesti pe Ana inca de la prima intalnire. Printre dantele, perle, cristale, unelte de mestesugarit si o serie de tricouri simple, Ana a dat dovada de multa creativitate si impreuna am reusit sa le dam o nota de originalitate.

Eu pur si simplu le ador si abia astept urmatoarea intalnire cu Ana, care sunt sigura ca in viitor o sa fie un designer faimos.

Ce parere aveti? Se pare ca mi-am descoperit un ucenic de nadejde in micuta Ana si este o adevarata placere sa lucrezi alaturi de ea. De fapt, orice lucru privit prin ochii unui copil capata o alta conotatie - mult mai frumoasa.

Copilaria este cu siguranta cea mai pretioasa perioada a vietii.

Co­pi­laria e ca­doul pe care ni-l da vi­ata. Sa ne bucuram de ea indiferent de varsta !
Pe curand!

Echipa Demoazele Art & Ana 

♥♥♥



Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu