miercuri, 21 ianuarie 2015

♥ Cu gandul la un Craciun de poveste ♥


A fost odata ca niciodata ...Intr-un decor feeric erau trei copilasi frumosi ca niste ingerasi, cu privirea senina si zambet cristalin. Mi-am dorit tare mult sa va prezentam cateva imagini de la o sedinta foto tare dragalasa care pentru noi a fost ca o oaza de veselie si culoare.

Protagonistii nostri au fost : Nicole, Sofia si Paul. Fiecare dintre cei mici este o adevarata aparitie, incantandu-ne inca de la inceput. 

Suntem convinse ca si voi va aduceti aminte cu mare drag de copilarie. Acea perioada a vietii in care totul era simplu, frumos si nu trebuia sa facem mai nimic. Copilaria e cadoul pe care ni-l da viata. Nu incetati sa priviti lumea prin ochii unui copil.

Un copil poate sa invete oricand un adult trei lucruri: cum sa fie multumit fara motiv, cum sa nu stai locului niciodata si cum sa ceara cu insistenta ceea ce isi doreste. Si de fiecare data mi se demonstreaza acest lucru. Este foarte important sa privim in jur si sa ne bucuram de fiecare clipa.

Privind pozele cu cei trei copilasi imi amintesc cu mare drag de copilaria mea, de momentele petrecute alaturi de cei dragi, aroma de cozonaci, de mere coapte, nerabdarea de a descoperi cadourile. 

Priveste in jur! Cu siguranta vei descoperi multe lucruri care sa te faca sa zambesti fara efort! 

Daca pastrezi copilaria mereu cu tine, nu vei imbatrani niciodata!

*****

Sofia Paul Nicole

Decor : Diana Art Deco 

Tinute : Demoazele Art

Foto : Diana Stancu Photography
 














Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu