marți, 27 ianuarie 2015

♥ La multi ani, draga mea! ♥


Astazi este sarbatoare in cadrul echipei Demoazele Art. Sora mea, Mihaela, isi sarbatoreste ziua de nastere si pe aceasta cale ii multumesc din tot sufletul meu ca este mereu langa mine si ma sprijina la fiecare pas.

Ma bucur tare mult sa stiu ca o am mereu langa mine si ca impreuna pas cu pas am adus Demoazelele in acest punct.

Draga mea sisterela, bucura-te de fiecare clipa, zambeste, fii fericita si aminteste-ti un lucru: azi e ziua cea mai speciala din an asa ca traieste-o la maxim! Visele de azi sa devina realitate, sperantele de maine impliniri, orice cadere un pas inainte, gandul bun si fericirea sa te insoteasca mereu.
 
 Sa primesti flori de ziua ta! Sa inveti de la fiecare floare sa iubesti, sa luminezi pe cei din jur, sa-i lasi sa te admire, sa aduci bucurie si sarbatoare.


♥♥♥

La multi ani!

Te pup si te imbratisez cu tot dragul din lume !!!!

♥♥♥


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu