marți, 28 iulie 2015

Demoazele ♥ Signature by M&M




Astazi va prezint doua demoazele extrem de chic, Madalina si Corina. Ele reprezinta imaginea unei minunate prietenii si impreuna, prin intermediul siteului lor Signature by M&M, ne ghideaza in lumea fashionului. Doua aparitii diafane, care ne prezinta cu naturalete ultimele tendinte, ne recomanda cele mai utile idei si ne incanta cu prezenta lor. 

Prietenia este una dintre mangaierile vietii.Prietenia este mereu o dulce responsabilitate, niciodata o oportunitate. Un prieten este acel cineva in compania caruia indraznesti sa fii tu insuti. 

De curand demoazelele mele de poveste mi-au trimis imagini cu ele purtand coronite realizate de catre mine. Nu va puteti imagina cat de mult m-am bucurat sa vad aceste imagini. Imaginile de la voi purtand creatiile mele sunt cea mai apreciata rasplata pe care o pot primi.
Mi se par minunat de frumoase ♥

Scumpele mele, sa le purtati cu drag si va multumim tare mult pentru ca ne sunteti alaturi!

Pe curand!

Echipa Demoazele Art

******

Mai multe detalii gasiti  pe
Signature by M&M















Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu