vineri, 24 februarie 2012

Scrisoare de dragoste catre lumea asta mare ♥


Dragi prieteni,

Astazi de Dragobete am decis sa va impartasesc dragostea mea pentru sotul, familia, prieenii, pasiunile mele, lucrurile care ma bucura si imi insenineaza ziua, lumea asta mare care are atat de multe sa ne ofere daca ii acordam o secunda de atentie.

Cu fiecare clipa care trece imi dau seama de norocul care ne inconjoara. In primul rand, pentru ca suntem sanatosi si avem posibilitatea sa facem atat de multe, sa schimbam ceva la lumea ce ne inconjoara daca nu ne convine. Chiar daca gresim, din orice pas gresit poti invata si merge mai departe. Maine este o nou provocare si nimic nu este imposibil daca iti doresti cu adevarat.

Un alt lucru pentru care sunt recunoscatoare sunt familia si prietenele mele dragi. Fiecare in felul ei este un exemplu pentru mine. Fiecare om are ceva bun de oferit, trebui mereu sa mai acorzi o sansa. 

Daca alte persoane de Dragobete au decis sa isi declare dragostea persoanei iubite, eu pe langa sotul meu , am decis sa le multumesc prietenelor mele, care au fost mereu alaturi de mine si m-au sprijinit in nebuniile mele. 

Dragele mele, fiecare dintre voi ocupa un loc special in inima mea. Chiar daca in ultima vreme, timpul nu mai este asa de darnic cu noi, ma bucur de fiecare data cand va aud pe fiecare in parte si melancolia isi mai face cateodata loc.

Sa fiti la fel mereu pentru ca sunteti speciale, fiecare dintre voi imi ofera energia de a merge mai departe cu visul meu si fiecare gand, vorba sau sprijin a contat mereu!

Multe imbratisari si pupici!

Demoazela








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu