sâmbătă, 10 martie 2012

Valse de papillons




Fluturasii sunt cei care mi-au purtat noroc de la inceput pana acum. Datorita Demoazelelor am cunoscut multe persoane deosebite, am colaborat cu adevarati profesionisti, am invatat foarte multe lucruri si fiecare zi alaturi de Demoazele si totodata alaturi de voi este deosebita.

Primavara abia a inceput si in jur incepe sa se arate o explozie de culori, mult entuziasm si idei pentru acest sezon.

Am incercat sa alatur gratiei fluturasilor stralucirea cristalelor Swarovski in diverse nuante si au rezultat niste cercei deosebiti si plini de feminitate.

Sa aveti un sfarsit de saptamana fabulos!



Pret : 30 lei



Pret : 35 lei 



Pret : 35 lei 




Pret : 35 lei




Pret : 30 lei



Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu