sâmbătă, 5 ianuarie 2013

♥ Da viata unei amintiri - Lili ♥


Mi -am dorit sa imi incep activitatea de pe acest an cu o poveste foarte frumoasa pe care nu aveam cum sa nu v-o impartasesc. A trecut ceva vreme de cand nu v-am mai prezentat comorile refacute in cadrul campaniei Da viata unei amintiri.

In momentul in care am primit bijuteriile pe care Lili dorea sa le dam o alta infatisare am ramas impresionata de eleganta si minunata poveste a bijuteriilor. 

Totul a inceput de la niste perle - un set format din colier si o pereche de cercei foarte finuti primiti de la mama ei. Mi s-a parut fascinant faptul ca acele accesorii au o vechime si transmiteau amintiri si sentimente foarte placute.

Povestea acestor bijuterii a inceput acum 40 de ani, fiind purtati cu eleganta de catre mama lui Lili in ziua nuntii. Acestea sunt adevarate comori sentimentale care au transmis de la o generatie la alta dragostea.

Eu nu am facut decat sa incerc sa ii dau o infatisare noua, subliniata de aparitia cristalelor, dar mi se par fascinante prin simplitatea lor si povestea pe care au dus-o de-a lungul anilor mai departe.

♥ Pe curand ♥









Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu