vineri, 4 octombrie 2013

♥ Toamna cu stil - Beauty Up ♥




Joia trecuta, mai exact pe 26 septembrie, am avut deosebita placere de a participa la un event de beauty realizat de catre Alice Black, Oscar Iustin si Ionut Bodici.

Cei trei mi-au facut propunerea de a veni in cadrul acestui eveniment in calitate de invitat special, urmand sa le povestesc invitatelor si invitatiilor despre mine, pasiunea mea si totodata sa vedem impreuna ce se poarta in aceasta toamna romantica.

Recunosc ca am avut emotii dar asa cum am mai zis pentru mine emotiile sunt constructive si am incercat pe cat am putut mai bine sa le prezint ceea am pregatit.

Intreaga echipa a incercat sa creeze o atmosfera cat mai placuta pentru cei prezenti, urmand ca fiecare dintre noi sa prezinte care sunt tendintele in materie de makeup si hair, ce se poarta in materie de bijuterii, cum sa combini nuante si texturi si nu in ultimul rand cum sa alegi un fotograf care sa aiba rezultate de calitate, cum sa dai bine in poze si nu numai.

In momentul in care a trebuit sa deschid eventul aveam impresia ca poate nu o sa am ce sa povestesc, dar dupa ce am inceput nu m-am mai oprit.

Asa cum sta bine oricui, am inceput cu prezentarile si am incercat sa sparg gheata trecand treptat de la chestiile personale la ce imi place cel mai mult - Demoazele si pasiunea pentru frumos. As avea atatea sa va povestesc despre asta.

Inca de la inceput mi-am dorit sa punctez ca oricare dintre voi poate fi in locul meu si ca fiecare dintre noi este unica. Oricare dintre femei trebuie apreciata asa cum este si cel mai important este sa ne descoperim acele calitati pe care le avem, urmand treptat sa ni le fructificam.

Nu am mers la event in ideea ca o sa le prezint fetelor ca ar trebui sa ne aliniem la tendintele modei. In niciun caz! trebuie sa ne descoprim acel stil care sa ne avantajeze.

Am realizat o prezentare in care am explicat ce consider eu ca se poarta toamna asta si ce accesorii realizate de mine trebuie asortate la fiecare look.

Alege dcetaliile care fac diferenta! Inelele mari, cu monturi pretentioase si elaborate, sunt foarte moderne. Le poti asorta cu o pereche de cercei; nu ar fi prea indicat sa porti bratara, pentru ca atentia este deja atrasa de inel, si nici colier, pentru ca numai cerceii sunt in masura sa creeze un echilibru vizual, in armonie cu inelul.

Bijuteriile statament sunt la moda de cateva sezoane si nu au de gand sa dispara prea curand! Cele mai cautate raman colierele statament, colorate, cu modele dintre cele mai complexe. Insa nu ar trebui sa ignori nici bratarile mari, cu aplicatii complicate. 

Dupa prezentarea mea au urmat colegii mei care se vede ca sunt foarte pasionati de ceea ce fac fara doar si poate. Sunt oameni talentati, pe care ii apreciez pentru munca lor, creativitatea lor si pentru faptul ca le place mereu sa depaseasca barierele. Mereu ma provoaca si rezultatele sunt pe masura.

Dupa ce Oscar ne-a sfatuit cum  trebuie sa alegi un fotograf care iti va oferi rezultate de calitate, cum trebuie sa organizezi o sedinta toamna si cel mai important cum sa dai bine in poze, Alice si Ionut ne-au facut si o demonstratie de makeup si hairdressing. Am urmarit fiecare gest al lor, fiind curioasa de ce va iesi.

Cristina, modelul nostru de la eveniment, a avut parte de o schimbare de look pentru aceasta toamna, in final fiind avand o aparitie foarte chic perfecta pentru aceasta toamna romantica!

M-am simti foarte bine in cadrul acestui eveniment si poate de ce nu o sa mai repet experienta.

Multumesc pentru invitatie si fiti unice in felul vostru!

Claudia 































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu