marți, 17 decembrie 2013

♥ Mes Demoiselles - Ani ♥


Iubirea e o forta cu care putem schimba tot. Dragostea este un sentiment minunat. Ador momentele in care primesc imagini cu clientele mele, impartasindu-mi in acest fel sentimentele si gandurile lor.

Ani este una dintre demoazelele mele dragi. O aparitie foarte feminina si eleganta prin simplitatea ei. In momentul in care am vazut pozele primite de la ea  am avut impresia ca sunt desprinse din poveste. O printesa care si-a intalnit alesul inimii ♥

Las imaginile sa vorbeasca de la sine. 

♥♥♥

Dragii mei, sa ramaneti la fel de senini si de frumosi pana la adanci batraneti! Va doresc sa aveti parte de o viata frumoasa si plina de impliniri impreuna!

♥♥♥


















Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu