vineri, 24 octombrie 2014

♥ Bouquet - Andreea ♥

 

Ador povestile de dragoste si cel mai mult ma bucur ca pot avea o mica contributie si eu la acesti povesti. Ma bucur ca prin munca mea va pot insoti in cele mai frumoase momente ale voastre.

Astazi a sosit randul Andreei - una dintre dragele mele mirese, care de curand impreuna cu alesul inimii sale au devenit o familie in fata lui Dumnezeu. Ea a facut o alegere foarte eleganta si care nu poate sa treaca neobservata.

Impreuna cu Andreea am stabilit pas cu pas fiecare element si iata rezultatul. Noua ne place tare mult - voi ce spuneti? 

Cat despre tanara noastra familie - le dorim o viata de poveste impreuna !!! ♥

♥ Dragii mei, sa fiti fericiti si sa aveti parte de tot binele din lume! ♥

Pe curand!

Echipa Demoazele Art




Set de bijuterii realizat pe comanda cu elemente Swarovski, nuanta Crystal si Siam.

Setul de bijuterii este format din accesoriu de par, cercei  si bratara.

Bratara si cerceii sunt din argint 925. Cerceii au fost realizati folosind cristale de 14 mm, iar bratara contine cristale cu dimensiuni intre 6 , respectiv 14 mm.

Accesoriul de par este realizat pe baza metalica filigranata, subliniind stralucirea eleganta a cristalelor.

* La comanda setul poate sa fie refacut atat pe nuantele din imaginile prezentate, cat si pe alte nuante disponibile *


Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu