joi, 9 octombrie 2014

♥ La multi ani, Demoazele ! ♥



A fost odata ca niciodata...O fata care pasea timid pe un taram necunoscut. Treptat si cu sustinerea celor din jur povestea ei a prins contur si datorita voua a ajuns la randul sau sa realizeze lucruri la care nici nu visa. Printre cele mai frumoase se numara : faptul ca am cunoscut oameni minunati, am ascultat povestile voastre deosebite si nu in ultimul rand am putut intinde o mana de ajutor prin campaniile realizate.

Cine sunt eu sau mai bine zis cine sau ce este Demoazele? Eu ma pot identifica cu oricare dintre voi. Si de asta v-ati convins de-a lungul calatoriei noastre impreuna. 

 Alaturi de voi am parcurs pas cu pas, sentiment cu sentiment, ajungand la cei trei ani de existenta.

Va multumim ca ne sunteti alaturi si ca ne-ati sustinut pana acum. Fiecare apreciere din partea voastra ne da puterea sa mergem mai departe.

Demoazelele se adreseaza femeilor care stiu ce vor, care isi urmeaza visele indiferent de urmari, iubesc lucrurile simple si sunt mereu aceleasi indiferent de situatie.

Priveste...Atinge...Experimenteaza...Fii tu insati!
 
♥ La multi ani, Demoazele! ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu