luni, 17 noiembrie 2014

Demoazele ♥ Decorations

 

Trebuie sa recunosc ca din momentul in care ne-am mutat in noua locuinta imi doresc foarte tare sa descopar elemente decorative care sa se potriveasca atmosferei din casa noastra. Imi place foarte mult stilul shabby chic. Casele primitoare, decorate in stilul shabby chic, combina armonios noul cu vechiul, creand astfel o atmosfera deosebit de relaxanta si romantica.

Acasa este locul unde te simti cel mai bine si imi place mereu sa mesteresc diverse obiecte care sa dea o nota de originalitate.

Weekendul acesta, datorita provocarii Alinei, o veche prietena a echipei noastre, m-am urnit si am trecut la mesterit obiecte decorative care sa dea o nota de originalitate fiecarui coltisor.

Astazi va prezint ceva ce imi doream de multa vreme si care dupa parerea mea poate sa fie cadoul perfect pentru sarbatorile care vin.

Va place ce a iesit?

Pe curand!

♥♥♥




Cutie de bijuterii si umeras in nuante pastelate realizate prin tehnica servetelului.

Elementele shabby chic dau o nota de originalitate oricarei locuinte.

* La comanda elementele potsa fie refacute atat pe nuantele din imaginile prezentate, cat si pe alte nuante disponibile * 
 

Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu