miercuri, 27 mai 2015

Blue Lady

 
Deja simt adierea vacantei din aceasta vara. Gandul imi zboara la plimbari pe malul marii, la serile fara sfarsit din concediu si la tinutele lejere, rochiile vaporoase si extrem de colorate.

Unul dintre must have-urile acestei veri dupa parerea mea sunt cerceii cat mai colorati. Am observat in ultima vreme ca imi place extrem de mult sa ma joc cu sarma modelatoare. De curand am realizat o pereche de cercei pentru o prietena draga de a mea folosind cristale Swarovski si iata rezultatul.

Voi la ce tinute ati asorta acesti cercei?

Pe curand,

Echipa Demoazele Art




 Cercei realizati cu elemente Swarovski. Folosind modelajul de sarma o multime de cristale colorate au fost integrate in acesti cercei.

Tortitele cerceilor sunt din argint 925, iar cristalele din montura au dimensiunea de 8 mm.

S-au folosit cristale biconice Swarovski  cu dimensiuni de 4, 6 , respectiv 8 mm. Nuantele utilizate sunt : galben Topaz, verde Emerald si Fern Green, albastru Saphire.

Cerceii au o lungime de aproximativ 5 cm.

*La comanda cercei se pot reface atat pe nuantele din imaginile prezentate,cat si pe alte nuante disponibile*  


Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu