luni, 15 iunie 2015

♥ Mes Demoiselles - Cosmina ♥


Ador povestile de dragoste ♥ Cel mai minunat sentiment este cand primesc fotografii din partea demoazelelor mele dragi, care sunt cele care dau suflet creatiilor mele.

Dragele mele, voi sunteti cele care faceti aceste accesorii sa straluceasca si pe aceasta cale va multumesc tuturor care sunteti alaturi de noi si care alegeti sa purtati accesoriile Demoazele Art!

Pentru astazi am ales sa va impartasesc imagini cu un cuplu minunat de indragostiti. Cosmina si Cristian si-au unit destinele de curand si au avut o aparitie de poveste.  Intr-o locatie de vis, cei doi au avut parte de clipe minunate. Cosmina este o aparitie pe care nu ai cum sa nu o indragesti din prima clipa. Mereu zambitoare, ea a stralucit alaturi de alesul inimii sale.

Pentru frumoasa noastra mireasa am realizat cu mare drag un accesoriu de par despre care puteti afla mai multe detalii aici.

Mai mule poze cu frumosii nostri miri gasiti aici.

♥♥♥

Dragii nostri, va dorim din toata inima fericire fara margini si bucurii fara sfarsit ! Va uram sa fiti si buni, si severi, si slabi, si puternici! Fie ca visurile de acum sa vi se implineasca! Aveti grija de increderea, speranta si intelepciunea voastra! Casa de piatra !!!

♥♥♥








Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu