luni, 24 august 2015

♥ Mes Demoiselles - Adriana ♥



Bine v-am regasit ♥ Tot ce pot sa va spun este ca ne asteapta o perioada cu multe evenimente minunate, dar si schimbari care speram sa va placa.

Am revenit cu energie proaspata si m-am bucurat tare mult sa vad ca am primit o multime de imagini cu incantatoarele mele demoazele.

Astazi va prezint o demoazela cocheta, tare draga echipei noastre - Adriana. Ea este mereu o aparitie gingasa, eleganta si care nu trece neobservata.

Pentru Adriana am realiza o coronita cu o multitudine de cristale colorate, care mai de care mai dragalase.

Draga mea, arati minunat ca de obicei, asa cum ne-ai obisnuit!

Sa avem o saptamana plina de soare, zambete si voie buna!

O sa revin in curand cu o noua demoazela chic!

Demoazela



Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu