luni, 7 septembrie 2015

Demoazele ♥ Signature by MM


Dragele mele, incepem saptamana asa cum imi place mie si anume - prezentandu-va doua demoazele cochete. Corina si Madalina sunt doua minunatii, pline optimism, mereu zambitoare, care se bucura de viata.

Le ador pentru naturaletea cu care ne prezinta tinute care mai de care mai chic si pentru modul in care aleg sa se exprime. 

Asa cum numai ele stiu  isi descriu pasiunea pentru moda in urmatorul mod:

"Ne place să credem că moda se învață, dar că stilul nu se traduce în tendințe, culori, forme sau valoarea în care se cântăresc acestea, ci în puterea fiecăruia de a lăsa în urmă o amprentă, propria semnătură, chiar și la mult timp după ce am mers mai departe. Noi spunem că ne-am creat un stil, că am învățat să ne “iscălim” fin cu fiecare ținută încercată. Nu am terminat, nu ne-am maturizat, dar vrem să creștem împreună cu voi. Vrem să vă arătăm ce înseamnă pentru noi frumosul și cât de mult ne place tot ceea ce facem."

V-am starnit curiozitatea si doriti sa stiti mai multe despre Corina si Madalina? 

Va invit sa descoperiti lumea Signature by MM

Sunt convinsa ca frumoasele noastre prietene va vor cuceri ♥

Pe curand ,

Echipa Demoazele Art

********
Tinutele : Tulipe Nero

Accesorii : Demoazele Art








Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu