luni, 2 noiembrie 2015

♥ Bouquet - Mihaela ♥


Dragele mele demoazele cochete,

Mi-am dorit tare mult sa incep luna noiembrie prezentandu-va accesoriile Mihaelei. Ea a fost una dintre minunatele noastre mirese ale lunii octombrie. Un cuplu minunat care a avut o aparitie de poveste dupa cum puteti observa din acest preview.

Miha a ales sa combine perle ivory si cristale Light Siam. Rezultatul a fost chic - un set de bijuterii carora ea le-a dat viata intr-un mod extrem de elegant.

Mireasa noastra de azi are niste ochi fermacatori, care te vrajesc pe loc si iti inspira multa liniste. Alaturi de alesul inimii sale, Mihaela a avut parte de cea mai frumoasa zi din viata lor - momentul in care au devenit o familie.

Ma bucur extrem de mult ca am fost alaturi de Miha prin intermediul pasiunii mele si ii multumesc pe aceasta cale.

Casa de piatra, dragilor! Sa aveti parte de multa fericire impreuna!

♥♥♥







Set de bijuterii format din : voaleta, cercei atarnatori si bratara multisirag.

Accesoriile au fost realizate manual utilizand elemente Swarovski, perle nuanta Cream (ivory) si cristale nuanta Light Siam.

Elementele metalice folosite la realizarea cerceilor si bratarii sunt din argint 925.

Cerceii au o lungime de aproximativ 7 cm, iar bratara are dimensiunea reglabila.

* La comanda setul poate sa fie refacut pe nuantele prezentate sau pe alte nuante disponibile *



Pentru informatii sau comenzi va astept cu drag la 

demoazele.contact@yahoo.com!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu